Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 17:37 - Дан Браун
Автор: bowman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 634 Коментари: 2 Гласове:
2



  Получих подарък. "Изгубения символ" на Дан Браун.
От отдавна не съм имал нова книга в ръка,  но някои стари страсти не е трудно да се пробудят, а автора на книгата  го бива да дразни сивите клетки .  В момента съм още в началото на книгата и интриганта още се заформя,  Дан Браун дори се е пробвал да опише и една компютърна експертка, ...

  Тъй като в блога има много пишещи братя един съвет от мен. Ако не сте експерт избягвайте подробностите при персонажи с компютърни спецове и те четат книги ..

Но Дан Браун си е Дан и аз обичам хубавите книжки !



Тагове:   дан,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eventteam - Книгата е невероятна !
02.12.2009 17:45
Приятно четене :)
цитирай
2. priqtel12 - Е, блазе ти!
02.12.2009 20:47
И аз обичам да чета неговите книги!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bowman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1144885
Постинги: 685
Коментари: 2207
Гласове: 9095