Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2010 16:13 - За блога
Автор: bowman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2078 Коментари: 0 Гласове:
8



  Притежателят му, аз Ясен Митов ,  съм почитател, труженик и жител на мрежата . Начина  и първите ми познанства с мрежата ме направиха  убеден почитател на свободата , мрежата и юникс . Силно разпространената тогава “Майкрософт ” операционна система беше и в момента в който пиша това е силно и неприятно осакатена  от жаждата на фирмата да се меси където не е учтиво и да третира потребителя и като човек който и е длъжен.

При първия ми домашен комп, системата беше заменена от свободната и още доказваща се на света линукс платформа . С времето приех свободата да твориш и зачитането на правото да бъдеш себе си като задължителна  и нужна част от моята среда , хората които споделяха знанията  и битието си с моята скромна личност останаха модел за истинската  среда на мрежата , тази която за мен и до ден днешен е истинското и лице  .




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bowman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1147749
Постинги: 685
Коментари: 2207
Гласове: 9096