Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2010 08:41 - Лйо Политик !
Автор: bowman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2164 Коментари: 9 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"Сесията ви изтече" , това съобщение ми е на хоризонта от как влезнах в блога си днес , но сесията продължава, може би причината е в неутралния цвят , сливащ се на фона на останалият текст. 
  Мисля ,че съобщението е много актуално за много българи, поздрави ! Както знаете ,надявам се, френския е езика на дипломацията, последния урок който ни преподадоха  по френски бе от мосю Саркози, "прехвърли проблема на друг и си измии ръцете като му се накараш". В родната политика това е дългогодишна и добре позната , много използвана практика , уви опреснителния курс не се размина . За съжаление докато Саркози изчиства топката в чуждото поле , нашите политици я пращат винаги  в  полето на народа когато стане неудобна.
 
Относно емоциите на синдикалния вожд Доктор Тренчев решил отново да се пробва да яхне метлата и да развее гащи (не своите разбира се), възхитен съм на усета му към избор на момент да се появи на сцената за да си играе картите . Забележете обаче , че никой не се натиска да седне на стола на "герб", затова пък мнозинството  си бършат ръцете в тях като за световно.
 Много хитро,  тактически обаче  прекалено простовато за да  бъде зачетено, статистите на потъваща гребна лодка , струват колкото излишния баласт .
 Истината е обаче , че баласта няма да отърве сам лодката от присъствието си.
   Нека помислим като потребители над следния въпрос, трябват ли ни 200 депутати или е по-разумно да са 100 на половин цена ?! Криза е !



Тагове:   политик,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Мдааа това със сесията ви изтече е ...
26.08.2010 08:48
Мдааа това със сесията ви изтече е доста досадно ...
Тренчев също е досаден с тези развяни гащи...чужди ,не свои ...
Срако добре си изми ръцете .Него не го мисля , шса оправи момчето.
Виж , за депутатите - и сто са ни много ! Баси ...не е лесно да храниш 200 ...
цитирай
2. universalnite1neo - Наистина - играта е такава от нез...
26.08.2010 10:15
Наистина - играта е такава от незапомнени времена :(
цитирай
3. bowman - Мдааа това със сесията ви изтече е ...
26.08.2010 10:31
karambol5 написа:
Мдааа това със сесията ви изтече е доста досадно ...
Тренчев също е досаден с тези развяни гащи...чужди ,не свои ...
Срако добре си изми ръцете .Него не го мисля , шса оправи момчето.
Виж , за депутатите - и сто са ни много ! Баси ...не е лесно да храниш 200 ...

И аз мисля , много са си ...
цитирай
4. bowman - Наистина - играта е такава от нез...
26.08.2010 10:35
universalnite1neo написа:
Наистина - играта е такава от незапомнени времена :(

И аз не си спомням откога си прехвърлят топката , но взимат скъпичко за тез занимания ...
цитирай
5. monaliza121 - От сутринта...
26.08.2010 11:09
И на мен от сутринта все ми е изтекла сесията, ама аз си пиша и не ми пука...
като на някои политици, на които сесията им изтече толкова отдавна, но и на тях не им пука...
цитирай
6. bowman - И на мен от сутринта все ми е изтекла ...
26.08.2010 11:20
monaliza121 написа:
И на мен от сутринта все ми е изтекла сесията, ама аз си пиша и не ми пука...
като на някои политици, на които сесията им изтече толкова отдавна, но и на тях не им пука...


Не обръщат внимание на подробностите , те са по "големите неща" ; )
цитирай
7. benoa - намаляването на депутати
26.08.2010 15:35
е нож с 2 остриета. държавата не е закъсала толкова, че да не може да храни 240 паразита, но ако те са 100, тогава един депутат на практика ще има 2,4 пъти повече власт.
От това произтича, че ако олигархът Гергов (например) си е купил и вкарал 10 депутата сега, при 100 пак ще има 7-8, но с повече тежест при гласуване ;)
цитирай
8. bowman - Съгласен ....
26.08.2010 16:10
Да разделим правените разходи между 1000 депутата , ако теорията е вярна и ги принудим да гласуват поне 90% от тях за да си вършат работата , да им махнем депутатските ваканции и "специални разходи" . Тогава ще имаме поне петстотин от тях на дереджето на милата родна основна заплата които да бият другите 500 кат решат да "шават". После само "имунитета" трябва да махнем и готово.
цитирай
9. monaliza121 - Не слагай кавички, защото те, наистина са по големите неща!
27.08.2010 08:33
bowman написа:
monaliza121 написа:
И на мен от сутринта все ми е изтекла сесията, ама аз си пиша и не ми пука...
като на някои политици, на които сесията им изтече толкова отдавна, но и на тях не им пука...


Не обръщат внимание на подробностите , те са по "големите неща" ; )

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bowman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1147074
Постинги: 685
Коментари: 2207
Гласове: 9095