Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2011 10:53 - Нов ден, нов късмет...
Автор: bowman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2912 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 16.01.2011 10:55


 Време е да обърна късмета, кабелния модем се оказа капризна работа. Спирането на модема и рестартирането, ми отпуши интернета.  Закона за подслушване следене на трафичните данни мина отдавна, скандалите със СРС-тата, са шум и нищо повече . Следващото правителство няма да промени нищо, ако не почне да се гледа на подслушването като на нещо нарушаващо човешките права.. Времето за съхранение на записите е доста голямо, от тук до липсата на контрол на подслушването където и да е всиччко опира до морала ,пък ... 

Браузъра ми е на google chromium, приложенията за него вършат много добра работа, фирефокс ми е мил ,но ми се изчака чакалото за последната версия и приложенията стават неадекватни на стария браузър. Спокойна неделя и по малко политици наоколо и навиците им ;) !



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Спокойна и на теб !
16.01.2011 11:06
Спокойна и на теб !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bowman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1147015
Постинги: 685
Коментари: 2207
Гласове: 9095