Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2010 09:26 - РЗС и моя компютър.
Автор: bowman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 906 Коментари: 2 Гласове:
4



 На политическата групичка РЗС, пардон. Не ви е дошъл редът . Вашия вожд може и да вика че е геврек без дупка , ама е повече черна дупка отколкото геврек.
  Скоро ще трябва да си инсталирам осъвременената версия на системата. За законността няма проблеми, всичко е отворен код и няколко кодека дето са свободно достъпни. Справедливостта , на домашната машинка съм си и шеф и ратай, така , дружината е сговорна и със справедливостта няма локални проблеми, чиста работа.
 Сега идва ред на реда. Тука проблема е болен. Твърде много собствени настройки, неподдържани пакети или директно ,на място компилирани, данни, данни ...
 Реда пак сам си го определям, но трябва да бъде и поддържан ...
 Архивирането, съхранението и възстановяването отново ми идват до главата да видим сега дали този път ше си свърша работата като стопанин или като български политик, ще си реша ли проблема един път за винаги или всеки път ще влача все старите камъни отново и отново.

   


Тагове:   камъни,   политика,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. despinida - Не го разбрах,
05.04.2010 19:08
но ми звучи много умно :)))
цитирай
2. bowman - ...
05.04.2010 19:45
Новата версия ще срещне пакети и програми които не са сред тези които поддържа . В резултат някои системни директории и бази данни по всяка вероятност ще бъдат загубени или изтрити защото не са сред тези които програмата за инсталиране знае какво да прави. Загубата на данните или риска може да бъде предотвратен като просто архивирам на носител който новата инсталация няма да засегне .
Ако спретна скриптовете да се грижат това да се върши автоматично и да форматирам диска системата ще може отново да бъде възстановена , без да губя данни или да рискувам да ги загубя , ако го правя на ръка ше ми отнема време и усилие на волята , освен това може да реша да си го спестя и да загубя нещо ценно за мен. Цялата работа изисква изисква малко усилие но еднократно, после компютъра ще се грижи вместо мен когато трябва. ; )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bowman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1147118
Постинги: 685
Коментари: 2207
Гласове: 9095