Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2010 08:07 - Браузърът Chrome на Google нова бета версия
Автор: bowman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1007 Коментари: 2 Гласове:
4



  Новата ускорена отново версия на браузъра е  готова за   сваляне  , декодъра  за флаш видео файлове е вграден , което е още една новост . Предишните проблеми с  чуждата приставка докараха бели и на всички други браузъри, това е решението на Google  .  
Ако лекотата и бързината е достатъчна , то  определено това е най - доброто решение в момента за вас . В момента пиша настоящия текст с помоща на Chrome  и въпреки , че не ми е подразбиращ се  има предимства  които  ми допадат,  бързия старт го прави идеялен за  ежедневно сърфиране
.




Тагове:   нова,   google,   Chrome,   браузър,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. edinman - Аз отдавна се "хромирах" :)))
06.05.2010 10:01
Не използвам нищо друго,като любов от пръв поглед стана :)
цитирай
2. bowman - ... Спестява доста чакане ....
06.05.2010 10:29
И на мене ми е под ръка постоянно , ; )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bowman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1146994
Постинги: 685
Коментари: 2207
Гласове: 9095