Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2010 15:39 - Пак ли ? ; )
Автор: bowman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1914 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Статистиката в един блог е хубаво нещо. Отговаря на важни вселенски въпроси като това колко хора са посетили последната ти творба което пък ако, можеш да разчиташ на данните е почти както политик се чуства по -време на избори, качва се адреналина , нетърпението расте и така нататък. Даааа-а . Обаче се опитах да запазя изборните резултати  и не ще, ли неще тъкмо бях започнал да си , гриза ноктите  да си скубя косите, да си лъскам сандалите , да си разплитам чорапите ... и  реших да си налея една бира за ваше здраве, студеничка нали се сещате ! Наздраве ! ; )


Тагове:   блог,   шок,   гира,   дъвка,   мръвка,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galatceq - :) Аз съм на студен чай, наздраве ! ;)
17.06.2010 15:45
:) Аз съм на студен чай , наздраве ! ;)
цитирай
2. анонимен - Тя пък една статистика ... :)))
17.06.2010 15:50
Току-що разглеждах страниците с новите постинги и за пореден път видях: прочетен веднъж, гласове - два. Виждала съм и с нула прочита, а с гласове.
Как ли става това?
Всъщност не ми се мисли изобщо за техническите и други гафове тук, не са ми от най-важните екзистенциални въпроси. Изпотената чаша с бира е по-добрата алтернатива. :)))
цитирай
3. анонимен - Наздраве!
17.06.2010 15:51
Сладолед в жегата също е много ,много...
цитирай
4. bowman - Като гледам каква е жега ...
17.06.2010 15:56
То като гледам каква е жега идеите не са лоши, благодаря ; ) !
цитирай
5. bowman - ; )
17.06.2010 15:59
" Изминалият месец е бил най-топлият май, откакто се води статистика за температурите в този период, съобщи Националната служба за наблюдение на океана и атмосферата в САЩ. "

Препратка : http://www.greentech.bg/?p=7981
цитирай
6. born - Веднъж пуснах празен постинг и ч...
17.06.2010 16:49
Веднъж пуснах празен постинг и честно да ви кажа, коментарите бяха просто невероятно много. Поразяващо, нали ?
цитирай
7. bowman - Не е ...
17.06.2010 18:25
Във форумите е същото ; )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bowman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1144878
Постинги: 685
Коментари: 2207
Гласове: 9095